مدل تجاری مد و پوشاک

شش تغییر در مدل تجاری صنعت مد و پوشاک (بخش دوم)

سپتامبر 9, 2023#استراتژی #تحلیل صنایع #مد و پوشاک
در سراسر صنعت، شاهد شش تغییر در مدل تجاری صنعت مد و پوشاک هستیم که به تصمیم گیرندگان فرصت قابل توجهی می‌دهد. اگر آنها بتوانند فعالیت‌های تجاری خود را برای واکنش به این تغییرات بهینه کنند، احتمالاً دفترچه راهنمایی برای این بازی تدوین می‌کنند که می‌تواند به آنها کمک کند تا در یک محیط سخت اقتصادی حرکت کنند و تجارت خود را برای رشد راه اندازی کنند. ...
مدل تجاری صنعت مد و پوشاک

شش تغییر در مدل تجاری صنعت مد و پوشاک (بخش نخست)

آگوست 19, 2023#استراتژی #تحلیل صنایع #مد و پوشاک
شرکت‌های مد که، با تغییرات مدل های تجاری صنعت مد و پوشاک سازگار می‌شوند، می‌توانند مزیت رقابتی قابل توجهی را ایجاد کنند. ...
زنجیره تامین خرده فروشان صنعت مد

استراتژی‌های زنجیره تامین خرده فروشی برای تعطیلات و مناسبت‌ها (بخش ۲)

آگوست 3, 2023#استراتژی #تحلیل صنایع #خرده فروشی #زنجیره تامین #مد و پوشاک
چگونه خرده فروشان می‌توانند فروش قوی در فصل‌های پر رونق یا تعطیلات را در میان مشکلاتی که در زنجیره تامین وجود دارد تضمین کنند؟ ...
استفاده از هوش مصنوعی در مد و پوشاک

هوش مصنوعی مولد: باز کردن قفل آینده مد و پوشاک (بخش ۲)

جولای 17, 2023#استراتژی #تحلیل صنایع #مد و پوشاک #هوش مصنوعی
مدیران اجرایی می‌توانند از هم اکنون به این فکر کنند که چگونه کسب و کارشان می‌تواند از هوش مصنوعی مولد در صنعت مد و پوشاک استفاده کنند. ...
زنجیره تامین و خرده فروشان

استراتژی‌های زنجیره تامین خرده فروشی برای تعطیلات و مناسبت‌ها (بخش نخست)

جولای 2, 2023#استراتژی #خرده فروشی #زنجیره تامین
چگونه خرده فروشان می‌توانند فروش قوی در فصل‌های پر رونق یا تعطیلات را در میان مشکلاتی که در زنجیره تامین وجود دارد تضمین کنند؟ ...
هوش مصنوعی در صنعت مد و پوشاک

هوش مصنوعی مولد: گشودن قفل آینده مد و پوشاک (بخش نخست)

ژوئن 17, 2023#استراتژی #تحلیل صنایع #مد و پوشاک #هوش مصنوعی
در حالی که هوش مصنوعی مولد­­ هنوز نوپا است، این پتانسیل را دارد که به کسب و کارهای مد و پوشاک کمک کند تا مولدتر شوند، سریعتر وارد بازار شوند و به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند. اکنون زمان کشف فناوری فرا رسیده است. ...

چرا صنعت مد باید دیجیتال شود؟

ژوئن 2, 2023#استراتژی #تحلیل صنایع #مد و پوشاک
مد، صنعت صنایع دستی و خلاقیت، هم برای بقا خود از شرایط بحرانی و هم برای پیشرفت در دهه آینده نیاز به دیجیتالی شدن دارند. مدیران آن را می‌دانند؛ طراحان آن را می‌دانند؛ سرمایه گذاران شروع به پرسیدن سوال در مورد آن کرده‌اند. با این حال تعداد کمی از برندهای بزرگ مد زنجیره ارزش خود را از برنامه ریزی تا قفسه‌ها به طور کامل دیجیتالی کرده‌اند. در عوض، آنها رویکردهای مختلف را آزمایش می‌کنند. این رویکردها با دامنه محدود، پتانسیل تولید ارزش را نیز محدود می‌کنند. ...