شش تغییر در مدل تجاری صنعت مد و پوشاک (بخش دوم)
سپتامبر 9, 2023در سراسر صنعت، شاهد شش تغییر در مدل تجاری صنعت مد و پوشاک هستیم که به تصمیم گیرندگان فرصت قابل توجهی میدهد. اگر آنها بتوانند فعالیتهای تجاری خود را برای واکنش به این تغییرات بهینه کنند، احتمالاً دفترچه راهنمایی برای این بازی تدوین میکنند که میتواند به آنها کمک کند تا در یک محیط سخت اقتصادی حرکت کنند و تجارت خود را برای رشد راه اندازی کنند. ...
شش تغییر در مدل تجاری صنعت مد و پوشاک (بخش نخست)
آگوست 19, 2023شرکتهای مد که، با تغییرات مدل های تجاری صنعت مد و پوشاک سازگار میشوند، میتوانند مزیت رقابتی قابل توجهی را ایجاد کنند. ...
استراتژیهای زنجیره تامین خرده فروشی برای تعطیلات و مناسبتها (بخش ۲)
آگوست 3, 2023چگونه خرده فروشان میتوانند فروش قوی در فصلهای پر رونق یا تعطیلات را در میان مشکلاتی که در زنجیره تامین وجود دارد تضمین کنند؟ ...
هوش مصنوعی مولد: باز کردن قفل آینده مد و پوشاک (بخش ۲)
جولای 17, 2023مدیران اجرایی میتوانند از هم اکنون به این فکر کنند که چگونه کسب و کارشان میتواند از هوش مصنوعی مولد در صنعت مد و پوشاک استفاده کنند. ...
استراتژیهای زنجیره تامین خرده فروشی برای تعطیلات و مناسبتها (بخش نخست)
جولای 2, 2023چگونه خرده فروشان میتوانند فروش قوی در فصلهای پر رونق یا تعطیلات را در میان مشکلاتی که در زنجیره تامین وجود دارد تضمین کنند؟ ...
هوش مصنوعی مولد: گشودن قفل آینده مد و پوشاک (بخش نخست)
ژوئن 17, 2023در حالی که هوش مصنوعی مولد هنوز نوپا است، این پتانسیل را دارد که به کسب و کارهای مد و پوشاک کمک کند تا مولدتر شوند، سریعتر وارد بازار شوند و به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند. اکنون زمان کشف فناوری فرا رسیده است. ...
چرا صنعت مد باید دیجیتال شود؟
ژوئن 2, 2023مد، صنعت صنایع دستی و خلاقیت، هم برای بقا خود از شرایط بحرانی و هم برای پیشرفت در دهه آینده نیاز به دیجیتالی شدن دارند. مدیران آن را میدانند؛ طراحان آن را میدانند؛ سرمایه گذاران شروع به پرسیدن سوال در مورد آن کردهاند. با این حال تعداد کمی از برندهای بزرگ مد زنجیره ارزش خود را از برنامه ریزی تا قفسهها به طور کامل دیجیتالی کردهاند. در عوض، آنها رویکردهای مختلف را آزمایش میکنند. این رویکردها با دامنه محدود، پتانسیل تولید ارزش را نیز محدود میکنند. ...